Bestellen, annuleren & retourneren

Bestellen

Producten bestellen op onze website is eenvoudig. Door gebruik te maken van de zoekmachine of door het bladeren op de website, kom je op resultatenpagina's. Klik op de titel of de foto van een product. Je komt dan op de productpagina terecht. Hier vind je een uitgebreide productbeschrijving met tracklist. Om een product toe te voegen aan je winkelwagen, bestellijst, klik je op de oranje knop ‘In winkelwagen’. Hierna wordt het product toegevoegd aan je virtuele winkelwagen.

Rechtsboven zie je een oranjeknop met een winkelwagentje erop. Hier vind je de inhoud van wat er op dat moment in je winkelwagen zit. Om de inhoud aan te kunnen passen of om hem te legen, klik je op deze knop. De pagina van de winkelwagen wordt geladen. Bij ieder artikel kun je vervolgens aangeven hoeveel stuks je wilt bestellen. Geef dit aan in het vakje 'Aantal'. Verander je van gedachten en wil je het artikel liever niet, klik dan op de verwijder-knop. Hierna word je winkelmand automatisch vernieuwd. Het artikel is dan uit je winkelmand verwijderd. Als je alle producten in je winkelmand hebt zitten die je wilt kopen kun je de daadwerkelijke order plaatsen.

Klik op ‘Bestelling afronden’ als je over wilt gaan tot het aanschaffen van jouw producten of ga verder met snuffelen door links in het menu te zoeken of door op een categorie te klikken.

Na het klikken op ‘Bestelling afronden’ beland je op de checkoutpagina. Hier kun je op één pagina jouw factuur gegevens invullen, een verzend en betaalmethode selecteren en je bestelling controleren. Voordat je op kopen kan drukken, dien je eerst akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden. Dit doe je door een vinkje te zetten in het hokje naast ‘Door op ‘kopen’ te klikken plaats ik een bestelling met betaalplicht en ga ik akkoord met de algemene voorwaarden’ Ook kun je hier aangeven of je jezelf wilt aanmelden voor onze nieuwsbrief. Heb je een kortingscode of opmerking? Dan kun je deze hier invullen!

Heb je meer vragen over de kortingscodes? Kijk dan bij de FAQ over kortingscodes op onze Klantenservicepagina. Let op in het geval van internet- of telebankieren! Voldoe je betalingen altijd per bestelling en vermeld het bestelnummer als betalingskenmerk. Als je meerdere openstaande bedragen bij elkaar optelt om zo alles in één keer te voldoen, kunnen we namelijk niet garanderen dat de betaling correct verwerkt wordt. Mocht u dit toch doen, vermeld dan als betalingskenmerk 'zie specificatie' en mail de specificatie naar klantenservice@maestro-s.nl

Zodra we deze hebben ontvangen, kunnen we jouw betaling correct verwerken. Maestro's Recordcafé kortingscodes zijn in te wisselen voor alle artikelen van Maestro's Recordcafé. Sommige kortingscodes hebben een beperkte houdbaarheid.

Bestelling Annuleren
Wij hanteren voor zover mogelijk het 'vandaag besteld, morgen in huis' principe. Dit betekend dat u een bestelling alleen voor 17.00 uur op de dag van de bestelling kan annuleren. Als je een geplaatste en betaalde order wilt annuleren, neem dan contact op met klantenservice@maestro-s.nl


Retourneren

Bedenken
Het kan voorkomen dat een artikel uit ons assortiment niet bevalt. Natuurlijk proberen we dat zoveel mogelijk te voorkomen. Artikelen kunnen binnen 14 dagen teruggestuurd worden (mits verpakking/ seal niet verbroken is). Retourzendingen kun je verzenden naar ons adres ;

Maestro's Recordcafé
Hinthamerstraat 98a
5211 MS 's-Hertogenbosch

Stuur het artikel inclusief alle toebehoren, binnen 14 dagen na ontvangst terug, vergezeld van de originele factuur/pakbon en in een deugdelijke verpakking. Wij verzoeken je vriendelijk om de reden van retour op de achterzijde van de factuur/ pakbon in te vullen en samen met het artikel retour te sturen naar onderstaand adres. Aan deze retourzending zijn de normale verzendkosten van de dienstverlener verbonden. Het bedrag van je bestelling zal na ontvangst van de producten door ons zo spoedig mogelijk worden teruggestort op uw rekening.

Let op!
Wanneer je een artikel buiten de gestelde voorwaarden terugstuurt, komt de betalingsverplichting niet te vervallen en kunnen wij besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen. Neem in geval van twijfel alstublieft contact op met klantenservice@maestro-s.nl
Als je een pakket op het postkantoor afgeeft, ontvang je een verzendbevestiging voorzien van een 3S-nummer. Bewaar dit bewijs zorgvuldig. Het is mogelijk dat wij hier in een later stadium om vragen.

In de volgende situaties vergoedt Maestro’s Recordcafé het aankoopbedrag niet:

Defect of kapot product
Maestro's Recordcafé behandeld de door jouw geplaatste bestelling met uiterste zorg. Je bestelling wordt dubbel gecontroleerd en extra goed verpakt. Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet in perfecte staat is. In dat geval voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.
Wanneer een artikel defect is bij ontvangst, dan verzoeken wij je vriendelijk om dit binnen 7 kalenderdagen na ontvangst, vergezeld van de factuur of pakbon terug te sturen. Dit mag ook een kopie of ander bewijs van aanschaf bij Maestro's Recordcafé zijn. De gemaakte retourkosten en het bedrag van de bestelling zullen na ontvangt van het kapotte product door ons teruggestort worden op je rekening.

 

Oneigenlijk gebruik wat betreft apparatuur
Als het defect val- stoot of waterschade betreft, het artikel oneigenlijk gebruikt is of het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel lag, kun je geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging. Je ontvangt dan een vrijblijvende prijsopgave voor de kosten van herstel. Je kunt daarna aangeven of je akkoord gaat met reparatie tegen het aangegeven bedrag of dat je afziet van verdere afhandeling. In het laatste geval kunt je jouw artikel terugkrijgen. De transportkosten voor de retourzending komen hierbij voor eigen rekening. Het artikel word je in beide gevallen onder rembours aangeboden. Je betaalt dus aan de postbode.